Dag 2 19 april 2016 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Benjamin en Panda - WaarBenJij.nu Dag 2 19 april 2016 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Benjamin en Panda - WaarBenJij.nu

Door: Benjamin en Panda

Blijf op de hoogte en volg Benjamin en Panda

19 April 2016 | Ierland, Dublin

Vandaag stond de Dublin Zoo
Op het programma.
Na het ontbijt zijn we vertrokken.
Op de heenweg zijn we gaan lopen
Eerst door het centrum van Dublin we kwamen uit bij de grote rivier,
Die moesten we een heel stuk volgen. Na een wandeling van 45 minuten kwamen uit bij the Phoenix park een heel groot park het park is groter dan het Central park van New York.
In dat park licht de Dublin Zoo.
Het is een mooie dierentuin met veel dieren die in mooie grote verblijven leven, na alles te hebben bekeken
En wat gegeten en gedronken te hebben zijn we met de bus terug naar het centrum gegaan.
In het centrum hebben we nog wat winkels bekeken en Panda heeft mij een straat laten zien met veel pubs
Genaamd de tempelbar.
Het is een gezellige straat met veel pubs.
Het weer was goed zonnig en 12 graden.
Je hebt in Dublin een winkel die het Penny,s in Nederland bekend als de Primark.
Penny,s in Dublin is 3x zo groot als de Primark in Almere.
Je kijkt je ogen uit.
Na wat gegeten te hebben zijn we weer in de Hostel.
Wat ik gisteren nog vergeten was te vertellen is dat de stopcontacten hier anders zijn dan in Nederland.
Hier in Ierland hebben ze drie poot stekkers na aanschaf van een speciale adapter kunnen we onze telefoons op laden.
Morgen gaan we een city tour per bus doen dat zijn speciale dubbeldekkers, dat dus morgen.
Dat was het voor vandaag
Tot morgen
Ps morgen posten we ook weer foto,s.